برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت می‌توان از دزدگیر استفاده کرد. دزدگیر امنیت موتور سیکلت را در مکان‌های مختلف افزایش می‌دهد و خیال شما را از بابت نگهداری آن راحت می‌کند. این روزها تنوع محصول بسیار زیاد شده و شرکت‌های مختلفی انواع دزدگیر را با قیمت‌ها و کیفیت‌های گوناگون وارد بازار کرده‌اند.

برای خرید بهترین دزدگیر موتورسیکلت باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که این محصول را با اصالت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بهترین دزدگیرهای موتورسیکلت توسط مجموعه پیشتاز تجارت به‌فروش می‌رسند. برای خرید این محصول کافی است از طریق همین سایت اقدام کرده و انواع لوازم جانبی موتور را برای خودتان خریداری کنید. وسایل موتور کلیک نیز توسط مجموعه ما به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید بهترین دزدگیر را برای موتور سیکلت خود بشناسید با ما همراه شوید.

بهترین دزدگیر برای موتور سیکلت

یک دزدگیر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نوع سیم‌کشی دزدگیر موتورسیکلت

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید دزدگیر موتورسیکلت باید به آن توجه داشته باشید نوع سیم کشی دزدگیر است. برخی از مدل دزدگیرها سیم کشی بسیار ساده دارند و برخی دیگر از یک سیم‌کشی پیچیده برخوردار شده‌اند. سیم کشی پیچیده در دزدگیرها باعث اختلالات زیادی در موتور سیکلت شما می‌شوند بنابراین برای خرید دزدگیر حتماً نوعی را انتخاب کنید که دارای سیم کشی ساده و غیر پیچیده هستند.

قابلیت تنظیم حساسیت

یک دزدگیر خوب برای موتورسیکلت باید قابلیت‌های زیادی داشته باشد. از قابلیت‌های مهم آن می‌توان به داشتن قابلیت تنظیم حساسیت اشاره کرد. شما با توجه به شرایط مختلفی که در آن حضور دارید می‌توانید میزان حساسیت دزدگیر را تنظیم کرده و ابن باعث می‌شود که شما در شرایط لازمی که صدای بسیار زیادی وجود داشته باشد بتوانید میزان صدای آژیر خود را افزایش دهید.

اگر شما از موتورسیکلت خود فاصله زیادی داشته باشید باید بتوانید صدای آژیر آن را افزایش داده تا آن را بشنوید. برعکس این ماجرا نیز وجود دارد. در شرایطی که موتور سیکلت شما در یک مکان امن قرار می‌گیرد می‌تواند میزان حساسیت دزدگیر را کم کرده تا صدای آژیر آن بقیه افراد را اذیت نکند. با کاهش دادن حساسیت دزدگیر باعث افزایش انرژی آن نیز می‌شوید. اگر شما بخواهید در همه مکان‌ها حساسیت دزدگیر را افزایش دهید باعث خالی شدن سریع و ناگهانی باتری دزدگیر خود خواهید شد.

میزان برد دزدگیر موتورسیکلت

از دیگر نکات خرید دزدگیر موتور‌سیکلت می‌توان به میزان برد آن اشاره کرد. در صورتی که شما فاصله زیادی از موتورسیکلت خودتان داشته باشید و صدای آژیر آن را بشنوید باید بتوانید با فشردن یک دکمه صدای آن را قطع کنید. اگر دزدگیری که خریداری کرده‌اید میزان برد مناسبی نداشته باشد شما باید حتماً به نزدیک موتور رفته و سپس آن را قطع کنید. یک دزدگیر استاندارد باید دارای برد ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ متر باشد؛ بنابراین در هنگام خرید خود حتماً این نکته را درنظر بگیرید.

وجود ریموت یدک

دزدگیرهایی که برای موتورسیکلت طراحی می‌شوند دارای یک ریموت یدک هستند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا اگر ریموت اصلی خود را گم کردید و یا به هر دلیلی خراب شد بتوانید از ریموت یدک آن استفاده کنید. با استفاده از ریموت یدک به‌راحتی صدای آژیر قطع شده و دیگر نیازی به خرید مجدد یک دزدگیر جدید نیست. اگر دزدگیر شما دارای ریموت یدک نباشد باید هزینه‌های زیادی برای خرید مجدد دزدگیر بپردازید بنابراین در هنگام خرید خود حتماً به این نکته نیز توجه کنید.

ضد آب بودن از نکات مهم راهنمای خرید دزدگیر موتور سیکلت

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید دزدگیر موتورسیکلت باید به آن توجه کنید قابلیت ضد آب بودن آن است. این دزدگیرها باید دارای محافظ و پوشش بیرونی باشند تا در برابر ضربات و آب و هوا مقاومت بالایی داشته باشند. در صورتی که دزدگیر قابلیت ضد آب نداشته باشد با کوچک‌ترین رطوبت و بارش باراندچار آسیب می‌شود که باید از یک دزدگیر جدید استفاده کرد. اگر دزدگیر از جنس مرغوبی تولید نشده باشد با کوچک‌ترین ضربه دچار آسیب شده و دیگر کار نخواهد کرد؛ بنابراین در هنگام خرید خود به برند و کیفیت محصول دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید از یک دزدگیر با کیفیت برخوردار شوید.

قیمت دزدگیر

از دیگر نکات مهم برای خرید بهترین دزدگیر موتورسیکلت می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. هیچ ارزانی نشان بی‌کیفیتی و هیچ گرانی نشان‌دهنده با کیفیت بودن محصول نیست. شما باید با شناخت یک موتورسیکلت بتوانید از قیمت صحیح آن مطلع شده و آن را خریداری کنید. هرچه قابلیت یک دزدگیر بیشتر باشد قیمت آن نسبت به دزدگیرهای فاقد این قابلیت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. برندهای محبوبی در کشور ما وجود دارند که با کیفیت بسیار بالایی به فروش می‌رسند.

از آنجایی که این روزها نوسانات ارز تاثیر بسیار زیادی در قیمت این محصولات می‌گذارد نمی‌شود قیمت ثابتی برای دزدگیرها بیان کرد. جنس دزدگیر نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن می‌گذارد. هرچه مقاومت دزدگیرها در برابر شرایط جوی مختلف بیشتر باشد با قیمت بالاتری به‌فروش خواهد رسید.

شما با توجه به نوع دزدگیر و مدلی که خریداری می‌کنید باید هزینه‌های مختلفی را پرداخت نمایید. از دیگر عوامل موثر در قیمت دزدگیر موتورسیکلت می‌توان به انتخاب فروشگاه نیز اشاره کرد. یک فروشگاه معتبر تمامی اجناس با کیفیت خود را به‌صورت مستقیم در اختیار شما قرار داده و هزینه مناسبی از شما دریافت خواهد کرد. فروشگاه پیشتاز تجارت یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید شما محسوب می‌شود.

بهترین دزدگیر برای موتور سیکلت

ویژگی‌‌های جانبی

بهترین دزدگیر برای موتور سیکلت باید دارای ویژگی‌های جانبی مختلفی باشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت ردیابی و جی‌پی‌اس، کنترل از راه دور و میزان و نوع صدای آژیر اشاره کرد. این ویژگی‌های جانبی هستند که باعث می‌شوند دزدگیر بتواند امنیت بیشتری را برای موتور شما ایجاد کند. هرچه شما یه دزدگیر را با دقت بیشتری خریداری کنید می‌توانید از ویژگی‌های جانبی مختلفی برخوردار شده و شرایط بهتری را برای نگهداری موتورسیکلت خود فراهم کنید.

دزدگیر موتورسیکلت را از کجا بخریم؟

برای خرید بهترین دزدگیر موتورسیکلت می‌توانید از مجموعه پیشتاز تجارت کمک بگیرید. فروشگاه لوازم موتورسیکلت پیشتاز تجارت انواع دزدگیر را با کیفیت بسیار بالا به فروش می‌رساند. در مجموعه ما انواع قطعات موتور هوندا با تنوع بسیار بالایی درون سایت قرار دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. مجموعه پیشتاز تجارت بهترین گزینه برای خرید شما محسوب می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها